im happy

En glad överraskning för alla oroliga där hemma, i´m back at the office tomorrow.
Efter att ha skyndat iväg till jobbet med mat åt Linn runt 17 mötte jag upp dessi för lite hjälp med mitt padron, men eftersom jag var lite sent ute hann vi inte. Vi lullade runt i stan ett tag och sen bestämmde jag mig för att gå till doktorn för att se om jag kunde få mitt friskintyg eller få det förlängt i allafall. Snälla som dom var fick jag mitt intyg och slapp betala ett öre eller klydda mer.
Antar att det var för att dom snart stängde och inte orkade tjaffsa.

Kommentarer
Postat av: Des

WEEE DIIIID IT GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRL!!!

2008-10-03 @ 08:31:45
URL: http://desiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0