nasty monday .

Efter sju timmars jobb idag hade jag en fruktansvärd huvudvärk, där den bästa medicinen var att lägga sig och sova. Under mina fyra timmars sömn besökte Linn och Anneli stranden och utforskade la rambla.
På vägen hem köpte dom lite kött och bad mig fixa lite potatis.
Det blev en god middag. När Linn den äldre sedan sprang ner till Consum kunde jag inte hålla mig för att be om lite glass, vilket blev en stor besvikelse, den var en aning torr, nog gammal.

Ikväll väntar apolo och nasty monday på oss. jag är dock lite tveksam eftersom jag inte mått så bra de sista dagarna och speciellt inte idag. Men jag kan ju inte missa nasty monday idag igen.


"ggud vad jag är trött, typ den tröttaste människan på jorden" - säger Linn efter att ha sovit två timmar.

Ha en fin kväll och sov gott!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0