en vanlig kväll i barca?

Efter att ha följt Desirée hem som gengälld för översättning under läkarbesöket kom jag hem till en lägenhet med fullt av spanska hanar och en stängd dörr till vårt rum, min första tanke var att Linn redan sov som barnet men inser snabbt att fallet inte är så. Hon satt med ett stadigt grepp om datorn och nynnade med i idolvideosen som visades på skärmen hon hade ögonen klistrade vid. Jag tog fram min dator och placerade mig på sängen och startade lite musik.  "TYST NU!" väser Linn, "jag ska kolla ett video till"
Efter att ha fått sätta på och stänga av min musik i två timmars tid kom kommentaren "vi vill inte ha tjockisar i idol".
 

Klockan har passerat 00.00 för ett bra tag sedan och i morgonbitti väntar jobbet på oss klockan 7.15 (så underbart att äntligen få återvända, lagligt), Linn som vanligtviss tar vara på sin skönhetssömn vid denna tid fick en energikick och startar "wannabe" med spice girls, sätter upp sitt hår i en underbart hög toffs mitt på huvudet och tar hårspraysburken som mikrofon och slänger sig ut på dansgolvet, självklart finns allt detta inspelat och så fort jag fått detta material till min dator bränns detta på cd-skivor som sedan sälja billigt. Är du intresserad av ett ex är det bara att skriva. begränsat antal, så först till kvarn!


Kommentarer
Postat av: Des

Ja tack!!! Blit en bra underhållning här på jobbet ;)

2008-10-03 @ 08:31:02
URL: http://desiii.blogg.se/
Postat av: linda

Loulou är bra ju! (Jag antar att det var hon som linn syftade på med tjockis-kommentaren?)

2008-10-03 @ 13:44:20
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0