koka-soppa-på-en-spik

Det är verkligen hur deprimerande som helst. Ute är det kallt och efter att ha haft 20grader så är det stor skillnad när det plötsligt är 10grader. Folk går runt i sina vinterjackor och det regnar. Riktigt skit väder så när jag kom hem var det bara en sak som gällde, satte mig för att se oc. Efter att ha sett ett par avsnitt kände jag hur ögonlocken började svika och när avsnittet är slut inser jag att jag inte sett mer än 1/3 del av det. Jag gav upp, kurade ihop mig i soffan och slöt ögonen för ett par timmars sömn.
Jag håller nu på att laga en av mina koka-soppa-på-en.spik-måltider. Den består av ris med lite lök och bearnisesås. Det är vad man får leva med när man är fattig som en kyrkråtta, eller så kanske jag ett ett par slantar, alternativ 2 är att mitt bankomatkort är avmagnetiserat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0