20 oktober

Dagen har varken gett mig något eller gjort mig mycket klokare. Efter att ha vaknat en sväng vid 8.00 för att boka tid hos farbror doktorn var det bara till att förvinna in i drömmarnas värld för ett par timmar till. När klockan slog 11.30 var det dags för frukost med mamma som nu skulle äta lunch.
Tiden försökte jag driva med att fixa en baner åt Kalle och Gustav som driver bloggen Kallebam.blogg.se.
Efter att ha tillbringat en och en halvtimme hos farbror doktorn var det dags att få beskedet att återkomma imorgonbitti 7.45. Vad säger ni, är det inte en underbart tid? och en underbar start på dagen?

Förövrigt har väl inte dagen bjudit på något speciellt. Förutom att jag bokat en ny resa tillbaka till mitt Barcelona.

Hoppas er dag varit bra!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: G......

tack Karin för ditt eminenta designjobb. Lite skrämmande dock att bilden på mig var från din dator...Staaaaaaaaalker:)

2008-10-21 @ 15:13:25
Postat av: Anonym

Karin vilka är dessa killar och vad har dom upplevt för hemskt på näset? Lite stor i mun måste jag säga! :) dömma alla sådär. Säger inte att jag gillar det iofs men ändå...

Din alltid så lojala läsare/s

2008-10-21 @ 16:29:08
Postat av: linda

Tycker att "S" (Sofie?) inte ska ta så illa upp. Vi från ghettot är vana vid att få höra på fördomar och dyl som "kanalarna" vräker ur sig. Som att det luktar illa längs Trelleborgs kust. "Guldkusten" däremot, luktar minst lika mycket tång. Så det så! :) Vi är alla lika, gjorda av kött och ben. Ska vi gräva ner stridsyxan?

2008-10-21 @ 18:37:58
URL: http://detonation.blogg.se/
Postat av: sofie

haha Linda jag tog inte alls illa upp. :) personligen tycker jag väll inte trelleborg ska kallas ghetto. Jag vet inte om det framstod eller om du inte kom så långt i komentaren men jag skrev "Säger inte att jag gillar det iofs men ändå...", med vilket jag antydde att jag inte heller är sådär stormförtjust i folket från "guldkusten". Själv anser jag mig inte sådär fin i kanten och håller med om lukten i höllviken it stinks. Tycker inte vi ens borde ta upp stridsyxan. Trots allt gammla skolkompisar;)

2008-10-21 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0