-

JAG ORKAR INTE MER
Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar, jag längtar efter er min kära mor och far och maten smakar skit, jag känner mig så klen jag hunsat hit och dit jag trivs inte i armén.



allt är bara så fruktansvärd komplicerat och det är för mycket för att jag ska orka att ens ta tag i det. samtidigt som jag sitter här och bara tänker på att jag verkligen måste fixa allt NU så skriker det bara "jag orkar inte" inom mig. Att ta sig till en massa olika ställen för att försöka fixa detta helt ensam utan att kunna ett ord spanska och att dom inte förstår min knagliga engelska känns inte alls lockande.

Just nu känner jag bara i att skita i allt och bara åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0