förvirrad

ah jag är bara så förvirrad just nu, efter att jag blev "sjuk" och fick mitt sjukintyg har allt bara gått utför. För att jag nu ska få ett friskintyg så att jag kan gå tillbaka till jobbet måste jag ha ett padron och för att få det måste jag ha ett hyres kontrakt på minst 6 månader (något kontrakt har jag inte) och för att skriva detta måste jag betala 100euro. så får jag inte skriva det på sex månader även att jag tänker åka hem om tre så vet jag inte, då har jag två alternativ, åka hem nu eller om sex månader.

Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: tess

oj, det lät komplicerat. varför är det på det viset? trivs du bra i barca tycker jag att du ska stanna i sex månader till :) hoppas allt är bra med dig annars <3

2008-10-01 @ 20:47:40
URL: http://tessaupair.blogg.se/
Postat av: kalle

betala 100 euro o sen om du vill åka hem om 3 månader kommer dom väl inte stanna dig på flygplatsen o säga nej nej nej, du måste stanna 3 månader till.. det låter inte logiskt

2008-10-01 @ 22:49:11
Postat av: Anonym

glömde

2008-10-01 @ 22:49:59
URL: http://kallebam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0