utesittarkväll och promenad

ja som ni alla ser så blev det utgång, en helt vanlig onsdag. men kan tyvärr inte säga att det  var någon hit, på shoko var Linn och Jessica bänkvärmare och dansgolvet bara kallade på mig. Efter att ha varit ett par timmar på Shoko blev det till att gå till la rambla för en kycklingkebab och under dessa få timmar hann jag bli bjuden på två middagar och samla ihop, endast 5300 steg (detta endast pga av den långa promenad), vilken jag måste säga är uselt.

Visst har alla tjejer som varit utomlands tyckt att de svenska killarna är en aning tråkiga och lite för blyga och någon gång innan jag åkte till Barca fick jag höra att spaniorer inte skulle vara som männen i turkiet, så facshinerade av blonda tjejer men efter att ha varit här i två månader kan jag inte säga annat. Så alla svenska boys, just be like you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0