Uppe på övertid. .

Usch jag förstå inte hur jag ska kunna gå upp i tid imorgon.

Linn siitter som sagt ute i köket, hon skulle skriva sitt CV men har inte kommit så långt. Eftersom Linn börjat sitt nya liv är hon väldigt strikt med vad hon äter och hur hon rör sig. Men plötsligt hör mina små öron att det prasslar i köket...
Jag tassade ut i köket "tagen på bar gärning" där står hon och äter på mina torkade aprikoser.
"nej det var inte dom jag ätit av, det var detta" och sträcker fram min matlåda...


Ser ni min halvätna köttbulle?

Och Linn som påstår att hon inte ens tycker om köttbullar. Hon jag iallafall till attack mot mina aprikoser och nu är halva påsen slut!

Kommentarer
Postat av: Linns Faster

Hahaha...ett typiskt "Olssondrag" att nalla lite i en matlåda...speciellt någon annans!!

2008-10-27 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0