last day

Dagen började som sagt mycket tidigt med besök hos farbror doktorn för att efter en halvtimme konstatera att jag var fullt frisk. Vilket jag för tillfället tvivlar på, min mage sjunger på sin egna melodi.
Eftersom jag alltid varit en frisk prick har alla dessa läkarbesök, som faktisk blivit hela tre stycker under enbart en veckas tid varit minst sagt ovanliga.

Det blev en tripp till Trelleborg för att hämta upp Linda och sedan även ett besök på Gina för att införskaffa ett par nya tights eftersom mina använts så flitigt att sömmarna nu börjat ge vika.
Det var en lång promenad som stog på schemat men eftersom regnet inte ville ge sig fick jag hjälp med en shoppingtur på ica toppen innan vi köpte lite lunch och fika. Jag gjorde även det jag själv skulle blivit fly förbannad äver, jag körde rakt i en vattenpöl så det stängte mängder över en kvinna som kom gående, men som jag sa, det var inte med vilje, såg faktiskt inte den.
Linda och jag tog och satte oss framför en brasa med varsin kopp kaffe, pratade, bloggade och lyssnade på musik.

Nu väntar lite packning och sen sängen för imorgon återvänder jag till Barcelona för ytterliggare ett par månader.

Ciao!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0