regn och konkurs

Godmorgon alla läsare.

Gårdagen bestog av regn och precis som jag anade när jag vaknade möttes jag av regn när jag kom ut genom porten i morse. Det var inte enbart ragn, det var en fruktansvärd kyla.
Om det inte slutar snart tvivlar jag starkt på att Linn kommer ge sig ut på jobbjakt idag.

När jag kom fram till jobbet spred sig ett surr i hela rummet, "sterling har gått i konkurs" och det var många som var upprörda över detta eftersom man inte får tillbaka några pengar på bokade resor.
Som tur har jag inte bokat någon resa än, men man får väl börja kolla efter resa om jag ska komma hem till jul.

Nu kallar jobbet!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: s

neeej. Dom som jag skulle flyga med nu:| vet du någon annan billig jag kan flyga med? puss

2008-10-29 @ 15:01:47
Postat av: Karin

Ja Sofie jag vet. Du ska kolla spainair, men det kommer bli dyrare. Puss

2008-10-29 @ 21:21:16
URL: http://killersthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0