på väg till barca.

Uppdatering från köpenhamns lufthamn 11.22

Sitter just nu och väntar på att gaten ska komma upp så att jag ska ta mig till den. Jag har redan hunnit kolla in de affärer som intresserade mig och jag har fortfarande massa tid kvar till vi blir påsläppta. Helt otroligt att jag kan vara i tid för en gångsskull och tänk vad skönt det är.




Uppdatering från luften 14.50

Jag har nu varit i luften i två och en halv timme och det är snart dags att landa. Brevid mig sitter en man som både dräglar och snarkar. Sen väntar en upplevelse på BCN´s flygplats, får hoppas att den går lika bra som resten av resan gjort än sålänge. Tänkte köpa lite toblerone och överraska Linn med men kom på att hon sagt att hennes "nya" och "nyttiga" liv börjat nu, men det slog mig snabbt att ska man vara onyttig får man ungerfär sex liter glass istället för tre toblerone. mycket bättre om ni frågar mig. När jag kommer fram får jag ta något litet och äta och ikväll har Linn lovar mig lax med potatis och sås. Nu är det dags för landning och det ser ut att vara ganska fint väder. Återkommer med bättre info om hur allt gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0