det är över nu . .

Men jag kommer ihåg alla dagar med dig..dom är över nu.

Under de senaste åren är det du som stått vid min sida, under 1 år och 4 månader är det dig jag vänt mig till när jag behövt hjälp. Det var som pappa sa, detta är det längsta förhållandet vi haft till någon som dig... 4 hela år. VIpps så är du bara bort.
Placerad på blocket och bara ett par timmar senare ser jag dig köras iväg av någon främling utan att ens hunnit säga adjö eller accelerera en sista gång. Är det konstigt man får känslor?



Min hjärtesten

Men redan imorgon hämtar pappa den nya, lite yngre (lammkött), lite snyggare och lite snabbar. Varför gråta över spilld mjölk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0