dagen i korta drag

Det var redan dags för en hemsk start på morgonen med ytterliggare en försovning. Men efter att jag väckt Linn var vi snabbt iväg. När våra sju timmar hade gått gick vi ut för att fira Massars födelsedag. Det gjorde vi på Champangerian, med en flaska Cava och utsökt kycklingmacka med paprika.
Mycket speciellt ställe men ack så mysigt, alla står upp med sina glas och pratar.

När vi åter var hemma var vi så trött, det blev ett par timmars sömn men eftersom jag inte mådde bra så beslutade jag mig för att lyssna på kroppen och mysa ner mig under täcket med datorn och sedan sluta ögonen för natten. Medan Linn sminkade sig bad hon mig även att följa med henne ner till pakisen som lite sättskap innan vi skildes åt för två helt olika aktiviteter. Men så blev inte fallet...
Nedanför våran balkong pågick Les corts festivalen med otroligt bra musik. När Linn väl var färdig klädde jag på mig men av någon anledning lyckades hon övertala mig till att följa med ner och lyssna och kanske skaka fläsket lite.
Linn kastade fram festblåsan medan jag sminkade mig. Förfest hemma hos Dessi innan vi begav oss till Cityhall.
Vi kom hem för en liten stund sedan och nu väntar bingen för imorgon väntar parken och solen på oss.

Sov gott!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0