15.53

Natten har varit fruktansvärt kall, tror bestämmt att det är dags att lägga i det tjocka täcket nu. Det var svårt att komma upp imorse, att kliva ur sängen som äntligen blivit varm var inte det lättaste och sedan mötas av kylan som väntade ute, men den var ändå så frisk.
Jag gick lite tidigare från jobbet för att hinna in på banken innan dom stängde, var där i tid men eftersom inte alla spanjorer kan engelska fick jag sitta och vänta och till slut bli ombed att komma tillbaka senare.

När jag kom upp mötes jag av en Linn som förtillfället faktiskt är ute och letar jobb, efter att hon sagt att det kanske blev shopping istället bestämmde jag mig för att räkna hennes cv när hon kommer hem igen.

Efter att ha satt igång en tvätt har jag nu krypt ner i min säng med ett par avsnitt oc och maria kex. Ja dom heter faktiskt
maria kex här. Ska snart återvända till banken för att fixa mitt avmagnetiserade kort.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0