en fredag

När jag kom efter 7 timmars jobb var jag fruktansvärt trött och somnade in, vaknade inte förrän fyra timmar senare. Det har blivit lite mat och nu ligger jag på sängen med min vän datorn. Idag på jobbet insåg jag att det hänt endel under min Sverigevistelse, visst har där funnits ett par köttbitar innan men nu har det ju utvecklats till värsta köttmarknaden, då har ju ögonen något att se fram emot varje dag iallafall.


Jag tror att det får bli några sex and the city avsnitt nu.

Jag måste be Linda om ursäkt för att jag inte ringde upp henne efter jobbet som jag lovat henne. Förlåt!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: linda

Ursäkten är godkänd ;)

2008-10-24 @ 21:05:26
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0