OC 24/7

Jag håller för tillfället på att laga lite föda, det blir köttbullar, ris och så lite stekt paprika och lök. skafferiet och kylen ekar och till min stora förvåning är alla affärer stängda idag eftersom det var halloween igår. Imorgon är det söndag, vilket innebär closed i alla affärer, så här kommer den stora frågan. vad ska jag knapra på imorgon när magen hysteriskt skriker på mat?

Visst, packis butikerna är ju öppna så jag får väl bege mig till ensådan imorgon för lite ägg, tror det är det ända som är ätbart hos dom.
Sen får jag ta en "stor"handling på mångad efter jobbet.

Det ända som kanske kan vara lite positivt med att Linn flyttar är att jag kan kolla OC precis när jag vill utan att hon klagar!
Nu har hon iallfall packat klart och vi ska väl bege oss snart.


Kommentarer
Postat av: Nanna

HAHA, du kan alltid komma och äta ägg med mig ;)

2008-11-01 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0