update

Ja nu får jag väl samla mig och försöka klottra ner något läsbart för er, mina få men trogna läsare. Jag har ju fått hela tre kommentarer om att ge er ett livstecken. Det är inte lika lätt som för blondinbella att meddela att det råder en bloggpaus och sen förvänta sig att alla läsare kommer sitta och vänta på att det ska komma en start igen. Jag har iförsig inte meddelat er om någon bloggpaus men det har varit helt tomt i huvudet på mig den senste tiden.

Sedan dess har det hänt en del, Mikela har anlänt. Jag har hunnit vara på akuten med Linn tre gånger, vi har hunnit med en runda på ikea, annars har det inte hänt mycket mer än jobb och matlagning. Idag bjöds det tillexempel på korvstroganoff med ris.

Jag har även hunnit med att starta mitt nya liv, ett liv utan onyttigheter och rökfri. Får väl se hur länge det varar. Jag känner bara att jag inte kan komma hem i denna form, inte utan att veta att man försökt iallafall.

Nu är det dags att dejta kudden.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: S

Det med rökningen blir väll inte allt för svårt eller var du inte riktigt så generös med den detaljen innan? :) Blir förmodligen inget Barcelona för mig... fick jobbtiderna igår och jag jobbar fullt ut till slutet av December. Det SUGER!

2008-11-13 @ 10:18:15
Postat av: linn

hihihihihiii

2008-11-14 @ 05:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0