måndag i barcelona

God morgon allihopa!
Jag vaknade för ungefär en timme sedan, gårkvällen tillbringade jag i goda vänners lag, Gustav är på besök och då kan man inte vara den tråkiga som går och lägger sig tidigt när man jobbar kväll dagen efter. Vi tog metron in till stan för att sedan ta oss vidare för en trevlig kväll på Ryan´s.
Nu sitter jag med mitt kaffe och samlar mig för att ta tag i köket som se ut som ett milt helvete och sedan, om jag hinner, även mitt rum. Om två timmar ska jag vara på jobbet, inloggad för att besvara samtal. När klockan slår 21.15 är det dags att bege sig ner mot stranden för att möta upp Linn och Gustav för ett biobesök, det blir mamma mia.
Det tråkiga med denna veckan är att Mikela och jag jobbar om varandra, imorse begav hon sig till jobbet klockan 8, som hon alltid gör. Själv börjar man inte förrän 14.15 och är hemma lagom till läggdags.
Är det någon som vill jobba kväll imorgon? Säg bara till!


Nu ska jag ta tag i köket!


Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0