en vanlig dag!

God afton mina läsare!

Dagen började 6.20 men att en trött Karin tog dagens första steg. En god frukost väntade tillsammans med Mikela innan det var dags att kila iväg till jobbet.
Dagens arbetsdag har bestått av irriterande kunder som man fått uppdatera svara för ca 375ggr, vilket gör att man kanske inte blir det trevligaste försäljaren och har svårt att ställa om sig till noll mellan varje samtal, men Nanna, läser du detta så lovar jag dig att jag jobbar på en förbättring. Matlådan bestog av gårdagens underbara korvstroganoff med ris. När klockan äntligen slog 14.15 såg jag ett bekant nylle knata runt i lokalen, tror bestämmt att det var Linn som skulle prova på att sälja några av våra nylanserade kampanjer. Folket, Linn är tillbaka.

Jag kilade hem, tog en nap, duschade och iväg igen, ner till stan för att möta upp Mikela för en fika på starbucks, en sväng på H&M för att sedan ta oss hem till fots.
Hemma var vi vid 21.30 och idag var det köttbullar, potatismos med lingonsylt och brunsås som stog på schemat. Nu har jag precis lagt mig i sängen för att stänga ögonen hyffsat tidigt.

Morgondagen kommer bjuda på jobb och utgång.

Sovgott!

Fynden från H&M kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0