fredagkväll..

Jag har lidit av totlat bloggtorka, därför min dåliga uppdatering.
Äntligen fredag, men tyvärr är inte arbetsveckan slut riktigt än. Imorgon väntar nämligen en dag pågrund av att jag ska jobba in den julledighet jag önskar.
Linn har drabbats av sjuka och nu väntar förhoppningsvis en lugn kväll med henne och en film. Ska ta och laga någonting ätbart också, vad det bli får kylen och skafferiet utvisa.

Veckan har bestått av kvällsjobb och sedan någon trevlig kvällsaktivitet. I onsdags var vi på Travel port och var med i quiztävling. Har varit med Anja hos tatueraren. Igår var det sex and the city gänget som var bjudna på invigning av ett hotell, tyvärr var kvällen inte lika lyckad som vi hoppats på.

Förutom jobbet imorgon så är helgens planer att hämta Mikela imorgon som anländer från vårt hemland Sverige för att bosätta sig hos mig.
Imorgon kväll står vi även på listan till Catwalk, en av Barcelonas största och bästa klubbar.
På söndag ska jag ta Mikela på en guidad tur i Barcelona och sedan ska vi hem till Nanna för lite bakning och matlagning. Bara ha en trevlig tjej kväll.


Självklart kommer ni att få uppdateringar under tiden.


Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: kalle

här e det nersläckt för alltid eller? tappat livslusten totalt?

2008-11-10 @ 23:30:48
URL: http://kallebam.blogg.se/
Postat av: Nanna

jag håller med Kalle, seriöst Karin, kom igen skriv NÅGOT

2008-11-11 @ 16:38:12
Postat av: linda

Nu har jag tvingats läsa "fredagkväll" ungefär 68 ggr. Ungefär. Lever du kvinna?!

2008-11-12 @ 08:45:32
URL: http://detonation.blogg.se/
Postat av: S

hoho....någon där?

2008-11-12 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0