ny dag nya måsten.

när klockan ringde klockan 11 ville jag absolut inte gå upp, jag funderade snabbt igenom de måsten jag har innan jag ska till jobbet och kom fram till att det var så få och stängde ögonon igen. Nu sitter jag här, har precis ätit min frukost och ska nu ge mig på tvätten som ska hängas, får ge köket 10 minuter och sedan är det dags att klä om och fixa något ätbart för dagen, funderar på tonfiskröra.
När klockan slår 21.15 så ska jag ringa några samtal innan jag går hem för att äta den spagetti och köttfärssås som köket bjuder på. Tror det ska bli en relativt lugn kväll.

Natten slutade tyvärr inte riktigt som väntat, hem kom jag redan 02.45.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mikela

Haha köket ;) Njaa.. får väl ta och förbereda köket för lite spaghetti och köttfärssås nu då! Välkommer hem sedan :)

2008-11-18 @ 18:57:44
URL: http://mikelaph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0