vattenpöl

godkväll allihopa.
jag börjar undra om det börjar bli en vana att det regnar alla måndagar, inte nog med att man inte gillar dom efter en lång och härlig helg så blir det inte ett dugg bättre av att det regnar. det är inte lite regn som kommit heller, det är massor.
mitt humör är inte på topp dessa dagar, det är maj och solen ska skina.

jag har iallafall tillbringat den mesta tiden inomhus idag. 
Jag har äntligen redovisat min svenska och imorgon väntar min sändning på ljudet som jag inte förberet.
Kom inte hem förrän halv fem sov en stund och sen har jag städat. just nu väntar jag på föda sen hade jag tänkt att sticka hem till linn och sy lite till husvagnen.
Min kusin, Johanna tyckte min blogg var jätte fin och det är ju kul att höra.

nu ska jag kila, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0