sovmorgon

för ungefär en halvtimme sedan gick jag upp idag, jag var uppe en snabb sväng innan idag och gjorde lite mat, man annars har jag bara legat i min säng och kollat på film.
nu håller jag på att laga mat, ska fira min mor idag istället, eftersom hon jobbar imorgon.

Gårdagen tillbringade jag på KB men först var vi hemma hos Carolina och förfesta, på Kb var vi nästan först men det kom mer och mer folk och jag hade riktigt kul. jag tror inte jag haft så roligt där innan dessutom träffa jag en massa folk. hemma var jag inte förrän 04.30 typ och då var det att lägga sig direkt.

idag blir det nog inget klubb hos mogge, tror inte jag orkar det. Linn och jag har iaf kommit fram till att det är stenhård GI som gäller fram till balen som är på torsdag!



Kommentarer
Postat av: linda

hade du kul på KB bebis? har ett svagt minne av att du sa något om någon viss person när du ringde mig när jag var på väg hem . . hrm, du får nog fortella mig igen om det imorgon!

2008-05-25 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0