söndag ,

jag tycker inte alls om våren men enbart av en anledning, min fruktansvärda allergi. jag har vaknat flera nätter i rad av att jag inte kunnat andas. eftersom att jag var lite orolig för att inte vakna som jag skulle imorse bad jag linn ringa och väcka mig eftersom att hon också skulle upp tidigt.

det ringde inatt och jag såg att det stog L...olsson och svarade, men till min stora förvåning möttes jag av en mans röst och insåg att jag läst fel på displayen.
en av de första sakerna jag sa var "ja men du, jag är nästan vaken nu" och när jag fatta att det inte var linn var det ganska pinsamt eftersom att killen inte fatta vad jag prata om.

dagen har inte varit någon höjdare med kombinationen av det underbara vädret och att jag har jobbat inomhus hela dagen. och när jag kom hem var jag så trött så jag la mig och sov en timme på terassen. :)

Nu ska jag kolla lite oc innan jag ska sova.
ha det bra!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0