sjung om ..

studentens lyckliga dar...
mer kan jag verkligen inte.
idag är det precis fyra veckor kvar, vilket inte är någonting, det känns som att det var igår jag började gymnasiet.

men vad ska jag göra efter, det finns verkligen inget planerat. eller ja, det enda jag planerat är att jobba lite, men vad händer sen?
jag hade verkligen velat åka iväg och om det blir som jag hoppas på kanske jag spenderar hösten i barcelona, men som sagt, inget är planerat än.
det jag kommer sakna med skolan, konstigt nog, det är nog sammanhållningen, att ha någonstans att gå varenda dag, även om man är sjukt trött på skolan isig tror jag att jag kommer sakna medias skvallerstunder, skvaller överhuvudtaget, att kunna kolla på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0