Onsdag!

jag måste erkänna att jag varit usel på att uppdatera er de senaste dagarna, men det har hänt så mycket så jag tänkte ge er en kort resume.

onsdagen var verkligen en stressig dag, den började ganska tidigt eftersom jag skulle kunna ha bilen fick jag lämna pappa på jobb. vi hade vår redovisning i projekt och företagande, vilket jag tyckte gick bra.

sen var det att skynda sig in till stan men i all stess lyckades jag bryta en av mina naglar som jag gjorde i tisdags, fick verkligen panik eftersom jag skulle ha dom till balen!



men som tur fick jag en ny tid så att jag kunde fixa dom. träffade även tove och vi hämtade våra balklänningar!



sen var det bara hem och och vända mot skolan där det var media party i husvagnen!

       

och som ni ser på Linda, har utklädningen på Sunds börjat! VI ÄR MOTIONÄRER!

Jag måste bara berätta det sjukaste, faktiskt ganska roligt!
Linn skrev fö ett tag sen i sin blogg och berättade om hur max ringt henne när han suttit på toa för att han kom och tänka på henne då. hon ställde sig då frågan "varför vänta han inte till han var klar?"

I onsdags innan jag skulle möta de andra på skolan ringde jag Linn men fick inget svar. två sekunder senare ringde Linn och efter en liten stund, utan att jag frågat säger hon "jag byter tampong"
ja Linn, varför väntar man inte tills man är klar med att ringa ;)

kvällen slutade iallafall trevligt.

Kommentarer
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha en trevlig helg!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 11:41:12
Postat av: B

Det är förbjudet att sälja det, men lagligt att göra. Vad tycker du, är det inte Sveriges konstigaste lag att man får knarka, men inte sälja?

Ha en bra helg nu, puss!

2008-05-30 @ 13:00:20
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0