lördag ,

igår efter skolan åkte ett gång till stranden och sola lite. linn kom med iden att grilla hemma hos hemma på kvällen och jag var inte svår. :) jag var där vid sju, det var bara jag Linn och Malin där då. det blev grillad lax med grönsaksspett, efter hand kom det fler och fler. David och Alex dök även upp och det blev en lång natt utan någon som helst alkohol.

Idag har jag endast legat och solat, helt underbart väder och helt vindstilla, det blev nästan för varmt imellan åt. Jag och Emelie skulle upp och träna men till vår stora förvåning hade dom redan stängt när vi kom fram så vi körde ner till falsterbo och gick en lång promenad på stranden.

Nu är det grillning inne hos kusinerna och sen ska jag träffa Emelie igen. :)

Ciao sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0