lördag kväll -

kvällen slutade inte riktigt som jag väntat mig,
efter att jag ätit pratade jag med linn som var hemma hos max och hon tyckte jag skulle åka dit och eftersom jag inte hade några andra planer så varför inte.
dom var ett gång och efter ett tag var det till att vara taxi ner till höllviken och shakespear. men eftersom jag ska jobba imorgon så blev det en ganska kort men ack så trevlig kväll.


och det bästa av allt, jag ska inte längre gå ensam på balen, jag har en kavaljer!

nu måste jag sova lite, ha det fint.
God natt!

Kommentarer
Postat av: linda

vem är den lycklige kavaljern? ;)

2008-05-11 @ 17:16:21
Postat av: Frida

Vem ska du gå med? :)

2008-05-11 @ 21:22:12
URL: http://fridafritzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0