Kulturbolaget

jag blev självklart inte klar med svenskan igår, så det blev ingen redovisning idag. tar det på måndag, men om jag känner mig själv så kommer jag sitta på söndag kväll och försöka få ihop något vettigt eftersom helgen kommer bjuda på mycket annat som är så mycket roligare.

ikväll kommer jag befinna mig på KB (kulturbolaget) i malmö. just nu känner jag mig sjukt pepp på att partaja ikväll, och det blir ju bara bättre med tanke på att det endast kostar 20 kronor inträde.
IN I DIMMAN!

Imorgon ska jag hem till DJ Mogge och KLUBBA, då blir det nog en relativt lugn och tidig kväll, med tanke på att jobbet väntar på söndag.

idag kom linn till skolan helt hysterisk över sin frisyr, men som tur rnigde hon så att dom kunde ändra det illa kvickt. 

även att jag har gått ner mina kilo ivikt är jag inte nöjd, jag skulle vilja tappa ett par till men på något viss orkar jag inte att äta enligt GI nu eller orka hade jag nog visst gjort om jag inte blivit frestad av alla dessa tillfällen med god mat och dricka. 
Men det är väl så livet innan studenten är,  mycket partaj och osundheter.
Det får bli ett par stenhårda dagar men det börjar inte förrän imorgon!

Nu är det städning som väntar!
TJArå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0