klubba bör man...annars dör man!

jag har varit dålig på att uppdatera de sisa dagarna. i söndags gick det mycket bra, mycket stress och nervositet man ville ju att allting skulle gå bra. vi samlade in en massa pengar till skolbarn i Bangladesh.
igår hade jag min idrottslektion, då vi spela golf och mitt i allt börja det ösregna. riktigt piiiissss.
Sen åkte jag hem till morgan och hjälpte till lite med husvagnen. på kvällen var det klubba hos dj mogge som gällde. inga kommentarer!

Dagen har varit lite lagom rolig, har dock blivit bättre och bättre.
provade min studentklänning innan och den är förstor, den som satt som ett korvskin på mig innan. så jag kände att jag kunde unna mig en glass :D

Nu ska jag gå in och kolla klart på oc innan jag ska nanna.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0