fredag ,

igår hade pappa smygpremiär på sitt jobb och vem var där om inte jag och serverade kaffe :) för att komma dit var jag tvungen att åka rullor upp till bussen, på vägen såg jag mitt lilla lamm stå med bar överkropp i sin trädgård, mjauu.
Väl inne på pappas jobb möts jag av två killar, en av dom hade tyvärr sin fjortisflickvän med sig och den andra var förlovad såg jag idag. men alltid något att vila ögonen på när man hjälper till. :)

På söndag gäller det, då får ni allt se vad det är vi jobbat så mycket med under den senaste tiden.
Vi slår upp portarna till malmrossalen klockan 18.00 på horizont i trelleborg. Välgörenhetsevent där vinsten går till skolbarn i bangladesh. vi kommer ha lite band, modevisning, mingel och dans att bjuda på. inträde 60:-
VÄLKOMNA!

Nu ska jag kila iväg till alex oxh davids polare victor och ha trevligT!

Hoppas ni har en bra kväll!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0