14 dagar

igår var mina föräldrar i Tyskland för att införskaffa lite nödvändigheter till min student som äger rum och 2 veckor.
jag var inne i stan för att få min balklänning fixad.
kvällen tillbringade jag hemma hos morgan tillsammans med en massa gött folk som också tar studenten. den blev väldigt lugn för mig, men jag hade mycket trevligt.

imorse vaknade jag av att pappa hade en otroligt underbar nyhet att berätta. :) 
jag åkte iväg till skolan och hade idrott. på väg in till stan somnade jag på bussen så trött jag var. jag satt hos frissan i två timmar innan jag var klar och när jag kom hem somna jag direkt.
nu måste jag plugga lite inför imorgon. :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0