- -

nu har jag precis vaknat hemma hos Linn efter en ganska torr kväll på magget, ja ni läste rätt, Linn var på magget igår 16-18. där rök det nyårslöftet.

Morgan undrar hur många öl eller alkoholdrycker han öppnar genom livet. Linn tyckte dock att det var mer intressant med hur många gånger man torkar sig i röven.

igårkväll skicka jag ett sms till min pappa och skrev att jag sov hemma hos linn, men så hade mamma undrat var jag var i morse och ringde mig och fråga var jag var.
M - är du hemma hos Linn nu?
J - nej jag är på slottet
M - vilket slott?
J - ja kristinehof eller kanske de andra.

stackars min lilla mammi, jag har ju varir hemma hos Linn hela natten.

Linn har hittat sin drömman, han heter Rickard. mer berättar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0