söndag ,

jag vet att jag varit dålig på att uppdatera den senaste tiden men jag har inte kännt att jag har tiden och inte lusten heller.
går dagen tillbingade jag hemma till jag skulle till jobbet, helt underbart väder, På kvällen kom sofie hit och lagade mat med mig, vi kollade på film och hade myskväll!


och hur är vädret idag när jag är ledig på eftermiddagen? jooo det är skit tråkigt väder, jag åkte iaf hem till Sofie, åt bullar och kollade på sex and the city. det blev en lite tur ner till kiosken också. kvällen ska jag tillbringa till att förbereda ett tal på svenska. de ska jag självklart hålla imorgon. sista minuten.

jag känner bara att jag behöver komma här ifrån. långt långt härifrån, utan någon som helst kontakt med någon här hemma. och det är inte mer än 4 dagar till jag verklige är på andra sidan jordklotet, sitter i en solstol med en drink, shoppas som aldrig förr och lever livet, dessutom gör jag det tillsammans med Linn och Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0