lördag 23:12

Vissa dagar känns bara jobbiga, väldigt jobbiga. Visst att jag var ute igår, men andra gånger när jag är ute så känns det inte alls som idag. Hade sådan fruktansvärd ångest imorse, fetdissad (min kise från gymmet), hur mycket pengar gjorde jag av med igår? Enorm bakfylla. Dessutom har vädret verkligen dragit ner mig i dag.

Jag har lyssnat på en massa bra låtar som påminner mig om en helt underbar tid förra året.


Veckan som kommer är full med massa saker, mycket pluggande, träningar och ikea besök. Vi ska även besöka Köpenhamn med dansk klassen. Men veckan börjar med en hemsk redovisning om stess i psykologi. Uhhh.

Jag ser verkligen fram emot denna vecka, tränings mässigt, ska simma i stort sett varje dag och sen ska jag ju självklart till gymmet. Vill verkligen se något resultat och det är snart, jag vill åka iväg till thailand och komma hem brun och smal.


Igår blev jag dessutom blond, klippte mig gjorde jag också. Min frisör berätta att mitt hår inte kommer växa mer än ca 3 cm till min student. Men hår och naglar växer ju fortare i värme så jag hoppas ju på lite till + lite till eftersom att jag äter tabletter som gör att det växer fortare.


Nu ska jag iaf sova, ska jobba tidigt imorgon.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0