"hona söker hane till balen"

"hona söker hane till balen" heter jag på msn,

och min kusin är verkligen sötast.
hon skrev att "så söt som du är måste det vara kö"
men nej, var är alla, jag trodde iaf under min tid som icke-singel att jag hade en dejt till balen men saker och ting ändrar sig, och nu har jag ingen, ingen jag kan gå på balen med iaf och den vill jag inte missa, hade varit riktigt tråkigt. man får ju inte gå ensam heller och något rykte säger att man måste gå med någon från skolan. DUMT. hur fan ska jag lyckas hitta en singel, hyfsat utseende och som vill gå med mig ? Teknikarna är väl dom ända om med all säkerhet är lediga nu, men ärligt så nej tack. Inget illa menat.

och varför egentligen bara söka någon för balen, varför bara ta lillfingret när man får hela handen. jag menar med det att hittar jag en kille som är singel och en sån kille jag kunnat vara tsm med så vafan, plocka honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0