en måndag 22:14

jag känner att det inte finns mycket tid att sitta vid datorn nu för tiden, eller ja just nu. som idag har jag varit inne istan med Linn och Linda, det är så mycket planering för resan, mycet som ska inhandlas. sen tog jag bussen med linn till vellinge och gick och simma. fundera först på att sticka till gymmet men eftersom att jag haft lite ont i min hälsena idag tror jag att jag skippar det och att jag börjar dagen imorgon med att träna, springa en runda innan jag ska till skolan. Det blir nämligen både träning och simning både onsdag och torsdag och bara simning på fredag + att då är det idrott. Imorgon drar vi till Köpenhamn med dansk klassen, ska bli roligt, sen stannar vi kvar och käkar och så.

Har pratat med linda och linn om att sticka ut på fredag, jag hade turen att kunna byta, eller ja, det var min chef som ringde och undra om jag kunde ta ett pass på söndag istället, och visst kunde jag det eftersom att jag ville ut och festa på fredag. på tal om fester så är det en av få saker jag gör för tillfället, jag räknade ut att under de fem månader jag hade pojkvän var jag inte ute mer än 4 gånger och under den senaste månaden som singel har jag varit ute och haft planer på det ja lika många gånger.
Dessutom har jag och linda planer på att sticka ut samma dag som vi kommer hem från Thailand, vi kommer vara helt slut men fan va kul det hade varit. och ja det är inte mer än en vecka kvar nu.

Dessutom är det inte mer än 12 veckor till jag tar studenten, var har min gymnasie tid tagit vägen? kan någon svara på det, ettan var bara bäst, kiwan och alla fester, tvåan var inte alls samma sak, mycket jobb och bara hemma sittande, men trean börjar lika ettan mer och mer och jag gillar det verkligen. men vad ska jag göra efter studenten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0