livlös

så då var morgondagen äntligen planerad, känns ganska bra måste jag säga!
nu är det bara klädseln som är tveksam, men det tar jag imorgon.
jag fick dessutom lite sovmorgon, jobbar bara 4 timmar. men då hinner jag kanske städa lite innan jag ska iväg.
denna dagen har varit ganska tråkig måste jag säga, det har inte hänt något som är speciellt roligt.

tänk er att jag för ett år sedan satt i turkiet med en drink i näven, varmt och skönt.
sitter och kollar igenom bildena nu, snacka om minnen, sitter och småskrattar för mig själv.


på midsommarafton var vi på Bistrobellman. Svensk midsommarbuffe.

nu tror jag att det är dags att sova, sov gott!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: johanna

sa ju att du skulle nämna turkiet här ^^ avslöjad :D

2008-06-20 @ 00:18:54
URL: http://johannalanzen.blogg.se/
Postat av: linda

oh! jag vill tillbaka dit, nu på momangen! haha midsommarmaten på bistro bellman var för övrigt ingen hit. och minns du timbuktu? ;) vilken blåsning!

2008-06-20 @ 08:35:44
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0