linn linn utflugen

NU har hon landat i Barcelona, hon är kanske redan framme i sin bostad och kanske på väg ner t ill stranden.
Vad kommer Sverige vara utan vår allas Linn, hur ska jag klara mig utan henne, alla pratstunder, fester och bara den där crazylinn.



Efter en trevlig kväll hos Linn med alla, var det magget som gällde men jag var inte rikgit sugen och kände att det kunde vara skönt att bara komma hem och ta det lugnt.

Jag måste säga att jag blir förvånad över Emelie ibland, hon har inte missat en enda Sverige match under tiden jag känt henne, hon rycker in om lite mer än en månad och har varit otroligt bestämd över att vra singel hela sommaren och vad gör hon? Hon har missat båda Sverigematcherna under detta EM på grund av en påg.
Men jag gillar det, lev livet.

nu börjar jag snart jobba, ciao


Kommentarer
Postat av: linn

vilken crazy kass bild.. hahahaa

saknar dig mitt hjarta!!!

2008-06-16 @ 20:29:02
URL: http://mixture.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0