underbar känsla

När jag klev ut ur biosaolongen hade jag ett stort leende på läppare och en underbart känsla spreds i kroppen och den känslan älskar jag att ha efter att ha sett en bra film. 
Jag kan erkänna att en och annan tår runnit ner för mina kinder under dessa två timmar.

Det har verkligen varit underbart att ha en dag ledigt, jag har inte fått mycket gjort men imorgon är jag tillbaka på jobbet och sen blir det nog träning och städning. haha.

Sov gott 
Ciao!                                                                         
                                                                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

haha ja det är ganska illa, det är ju meningen att någon annan ska få jobba när du blir skjutsad ;)

2008-06-21 @ 22:56:39
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0