Sista kvällen med Linn

igår var jag hemma hos linn och hade min bebis med mig (tack vare den som jag kunnat lägga upp så mycket bilder)



linn gick loss direkt och närmare bestämt 131 bilder.



Dagen började jag med en lyxtur i Linns bil.

 
Det shoppades..


sen mat. 

Sen var linn igång och är hon väl det är det svårt att stoppa henne. 
 
  
                         


kvälle avslutades hemma hos gustav med vänner. 
  



Här sitter jag och bloggar

På söndag morgon lyfter Linns plan från kastrup och flyger henne till Barcelona. Förhoppningsvis åker jag ner till henne sen, men vi skulle hålla kontaten och det går ju att ringa. (internt)

Nu ska jag sticka iväg och träna innan jag ska iväg på student hos kusin vitamin.

ha en trevlig dag och kväll!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0