kondomslukaren

hemma efter en lång lång dag på jobb, det blev att träna direkt efter. träffa tove där så vi gjorde situps, det blev hela 200 stycken :)
när jag kom hem hade mina föräldrar fixat någon mat så det blev att beställa kebabrulle.
Mina föräldrar berätta även att min 13åriga kusin är en riktig affärsman, han går in till sjuksyster på skolan och plockar på sig kondomer och sen säljer han dom till niorna på skolan för 10 kronor styck. Klockren!
det kallar jag affärsman.

just nu sitter jag bara och läser lite bloggar, försöker planera veckan och midsommarafton.
funderar på att lägga mig och kolla på film innan det är dags för att sova.

ha en trevlig kväll!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: linn

haha, crazy unge :P maste ligga i slakten, haha.. kom hiiiiiiiiit!

2008-06-17 @ 18:08:04
URL: http://mixture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0