Roadtrip Dalby

efter en lagom försovning imorse var jag på jobbet 8 minuter efter att dom ringt. snabbt säger jag bara. Efter jobb blev det att åka hem, sola lite och sen väntade träningen.

I gårkväll var det picknick som gällde. Linn, Mia, Malin, Vera och jag bestämde oss för att besöka Dalby stenbrott. Klockan 20.00 hämtade Mia och när vi anlände till Linn blev hon såhär glad!



vi packade bilen



men innan vi kunde köra vidare var det tankning som gällde. 

       

Men vi kunde inte lämna staden riktigt än, först skulle malin hämtas upp från träningen.



När vi väl kommit en bit och kanske till och med lite förlångt hittade vi en karta.



och mycket väl hade vi det, så det var bara att vända och jag kan bara säga det,
det tog oss hur lång tid som helst för att komma fram, vi frågade personer och där var en
STEEEN, som linn inte såg (hon sa ialla fall det). Vi tog en sväng "inom" tyskland och sen hitta
vi vägen vi litat efter "den vägen måste det verkligen vara".



TRODDE VI JA, (denna skylt såg vi efter att ha besökt den illaluktandevägen)

När vi väl var framme var klockan.. nej jag tror inte ens jag vill berätta hur lång tid det tog. ;)



       






Här är vi på väg hem, det blev en massa spökhistorier och sen var det te hos Linn. 
Mycket trevligt.

Kommentarer
Postat av: linn

haha, den första och andra bilden är ju sådäääär smickrande. För tusen karin. Dum du är!

2008-06-25 @ 23:08:22
URL: http://mixture.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0