pissfina hanar

efter en timmes sömn kände jag att jag inte hade tid med mer. jag åt en bakelse och i GI-metoden får man ju faktiskt ha en ätardag, ellerhur Linn. eftersom att jag ändå hade tänkt vara lite mindra nyttig ikväll så kan jag vara det hela dagen. jag har precis tagit av mina fina (dom var iaf fina en gång i tiden) byggda franska naglar. Sån befrielse det är, precis som emelie sa när hon gjort det, "det känns som fingertopparna är som små bebisar, så ömtåliga". Ikväll ska dom målas eftersom dom inte är så vackra, vilken färg vet jag inte än eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig kanske man kan matcha det. Ska först in i duschen innan jag bestämmer något.



Ikväll hänger antagligen Linn också med, hon jobbar till 10 men möter upp oss på vägen. trevligt säger jag bara, det blir till att raggar hanar. och dom ska vara pissfina, som Linn skulle uttryckt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0