träningen är igång

så nu är jag hemma efter en lång och ganska dryg dag. dessutom håller jag på att bli småfet igen.
därför var det formtoppen som gällde direkt efter jobb, inte ens hem om för känner jag mig rätt blir det att jag stannar hemma istället. Det känns verkligen härligt efter att ha tränat och där är ett pass inbokat redan imorgon så att jag verkligen ska komma igång.
Har precis ätit, det blev väldigt sent vilket inte är allt för bra men så är det ibland.

Detta slängde jag ihop på en kvart iallafall och gott blev det.


Biffar med sallad och potatissallad (ingen potatissallad för mig dock)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen åka med pappa upp till byn och sen väntar en promenad med Emelie, hon ska ge mig en update om gårdagen.

Ha det fint.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0