STUDENTEN

eftersom minn blogg flyttade igår kunde jag tyvärr inte ge er uppdatering angående min studnet igår.


STUDENT 2008 SUNDSGYMNASIET!


Dagen började redan 06.30 hemma hos Tove, där vi skulle fixa hennes hår och sminka oss. Champagnefrukosten ägde rum hemma hos max. Dagen rullade på med lärar lunch, tal, stipendiumtdelning, fotografering och sångövning (den missa dock jag och linn pga av pudring av näsa). När klockan sedan börja närma sig 16.00 starta vi filmen som anders redigerat från Berlin -08.
SEN VAR DET DAGS, vår klass var 3:e ut och jag kan nog inte beskriva känslan på annat sätt än UNDERBAR att se alla dessa människor vara där.

Sjung om studentens lyckliga dag
låtom oss fröjdas i ungdomens
vår
än klappar hjärtat med friska slag
och den ljusnande framtid är vår.
Inga stormar än i våra sinne bo
hoppet är vår vän och vi dess
löften tro
när vi knyta förbund i den lund
där de härliga lagrarna gro
där de härliga lagrarna gro
HURRA!

Åkturen på flaket började och max bad mig stå helt still och bara kolla, känna efter, och det var helt underbart att bara se alla så glada. På prkeringen stog min gula Lotus elise och väntade på mig.
efter att varit hemma ett par timmar väntade badhytten och kvällen avsluta jag hos en man och slutade ca 07.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0