pocket.

Nu är jag hemma efter en promenad, tog på mig oömtåliga kläder så att jag verkligen kunde ta ut mig. det blir ju lätt så att man inte vill gå lika fort om man har "öntåliga" kläder eftersom man inte kan svettas i dom. jag stoppade in ipoden och så gick jag längs stranden, det är så härligt att gå där helt ensam. Nu har jag även hunnit äta min omelett och om en timme måste jag köra hemmifrån, fram tills dess ska jag kolla lite pocket böcker på nätet (ser att det finns massor så får nog sätta mig ner med Linn och se vad vi vill ha med oss) och så måste jag ställa iordning lite till på mitt rum.



Men först ska jag in i duschen,
ciao

Kommentarer
Postat av: cornelia

Vad kul :D

Förhoppningsvis till hösten, om allt går som jag vill!

Jag slutade på sunds 2006.. skulle egentligen gått det sista året också, trean, men jag hoppade av pga sjukdomen ju.. :/ Du har också gått där eller?

2008-06-26 @ 21:50:32
URL: http://annacornelia.se
Postat av: cornelia

Ah! Grattis till studenten då :D

Jag jobbar heltid. På ett företag här i höllviken. Med spedition :) Du kanske har sett det nya bygget bakom formtoppen, det är vårt nya kontor :P



Kram!

2008-06-27 @ 18:57:35
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0