midsommarfirande

igår var det midsommar och det firade jag i Skegrie med vänner. men först jobbade jag, som tur fick jag lite sovmorgon och det var guldvärt. efter att ha stått och väntat på bussen i mer än en timme innan vi förstog att den inte gick var vi hemma hos alex runt halv sex, tack vare Emelies bror.

Hemma hos Alex började vi med mat, riktig midsommarmat. det blev kubbspel och jordgubbar. mycket nytt folk vilket uppskattades. Det var även där jag vaknade upp denna vackra morgon.
Har precis ätit lunch, ska ta och njuta av en timmes sol innan mitt rum väntar, har äntligen samlat krafter för att starta en veckas konstant städning. Fint ska det bli!

Lite bilder från gårdagen kommer komma upp under dagen!

ha det bra!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0