kvällskvisten

nu sitter jag med mitt te som jag fick igår, verkligen jätte gott, "rabarber grädde" heter det. och eftersom jordgubbarna redan är uppätna blir det chokladbulle till mig. Jo det får man äta, eftersom att jag tränar.
Tog några blder men orkar inte lägga upp dom eftersom BarcaLinn ska ha gårdagens bilder och då måste jag avmarkera alla. massa meck.
Jag som egentligen skulle städa ikväll har nu spenderat ett antal timmar här iställt. Min mammas vänninas kommentar om mitt rum var något istil med att hon inte sett någt liknande innan. kanske ska chocka henne och ha städat tills dom kommer hem, eller så tar jag och kollar ett par avsnitt av oc innan jag ska skönhetssova, har som tur lite sovmorgon, vilket kommer sitta fint.

ska se om där är några minuter kvar att se på matchen.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0